divendres, 26 de setembre del 2008

(S)ingles

Prova superada! ara ja puc dir que sóc alumne de l'ESAD. Han estat tota una sèrie de proves on em feiem des de posar-me dret mentres una dona apuntava fins la talla de peu que gastava, passant per fer escales musicals com els d'OT, fins arribar a dir-me "sé aceite, sé viento, sé roca" o preguntes com "quin personatge t'agradaria interpretar?" (resposta per mi amb "una dona") o "com creus que és un actor?" (esta resposta amb "una persona falsa, manipuladora"). Ara comença una etapa de classes a uns bonics barracons (es veu que en 12 anys no han pogut fer una escola en condicions).
I ja puc dir també que a partir del dilluns 29 de setembre podrem gaudir amb "Singles, enamora't". La cita serà a les 22:15 en Canal 9. Us convide a vore esta sit-com on quatre fadrins (paraula més valencianeta que singles) acompanyats de tota una sèrie de personatges d'allò més disparatats ens faran arribar les seues particulars vides on parlaran dels amors i desamors amb molt d'humor. Per últim, puc dir que esta nit a les 20:45, als Cines Babel de València, s'estrena el primer capítol i esteu tots i totes convidades. Més informació de la sèrie punxant ACÍ. Us espere dilluns front la tele.

26 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Nelo! No nos conocemos en persona aunque tengo muy buenas referencias de ti por un buen amigo común y hoy googleando al fin he llegado hasta ti. :)

Te queria desear mucha suerte en tu nueva andadura profesional y felicitarte por el éxito que seguro alcanzaras. Pero tambien queria darte un consejo pues aunque no hayamos hablado nunca para mi eres alguien muy cercano y incluso me gustaria llegar a quererte. Y este es muy sencillo: empeñate en triunfar en la vida, con lo que realmente significa.

He conocido a algunos actores jovencitos como tu a los que el éxito profesional les ha hecho olvidar las cosas que verdaderamente importan y espero que entiendas que estas no son ni los castings, ni las series, ni los premios. El afecto de la audiencia, por grande que sea el share de Singles -¡que ojala lo tenga!- nunca será tan cálido y humano como el de las personas que realmente te aprecian y que al parecer son muchas e incondicionales.

No lo olvides Nelo. El calor de los focos no tiene nada que ver con el calor de una mano amiga.
Espero poder tenderte la mia en algun momento puesto que seria muy buen indicio. Valora el consejo de una persona desconocida... de momento... y ¡cuidate!

PD: Ayer te vi en Canal 9, y he renovado mi imagen sobre ti. La que conservavan mis retinas era la de aquel niño de "Negocis de Familia" , con el que dormia la siesta. :)

Nelo ha dit...

Ei Anónimo, gracias por el consejo. Estáte tranquil@ que no me olvido de la gente que quiero, creo que no lo he hecho y no pienso hacerlo, porque esa misma gente cercana a mi han conseguido con su caracter, con su apoyo y con su confianza en mi, que ahora sea imposible que los olvide. Y a mi también me gustaría conocerte eh! ;)

Pere Fuset ha dit...

Ei Dani, tu ja saps tot el que et desitge, (que és similar al del primer comentari però multiplicat per mil) i que tens tot el meu suport pel que no cal que t'ho recorde. Això sí, posats a reivindicar mantinc la meua croada pel comentari al blog. Hehehe. Una abraçada!

Amparo ha dit...

Daniiii, saludos desde el otro lado de tu vida. Te deseo tooooodo lo mejor y "mucha mierda" en esta nueva andadura. Y el lunes por la noche, cuenta con que estaré cara a la tele. Aunque, claro, la deformación profesional es fuerte... ¿Estás preparado para la evaluación? :S jeje B7s.

Artur ha dit...

Uaaah com mola!!!

me n'alegre que vaja tot tan bé! Jo no sóc aficionat a la tele...però va, demà la nit la posaré a vore si te veig ^^

Cuida't!!!

=)

Anònim ha dit...

Crec que no cal que diga tot el que aprecie el teu treball...

Una vegada més ací estará la teua gilipollas pel que faça falta!

t'estime :)

Anna ha dit...

Això no ho sabia jo...ENHORABONA! Sàpigues que m'ho he posat al nick perquè tothom ho veja :D!
Els millors desitjos per a la nova sèrie i per als estudis, tant com t'ha costat...un besot sol!
Ens veem a C9!

Anònim ha dit...

danii!!! lei tu coment desde el fotolog de pere Oo!!

ahhhhhhhhhhhh te echo de menos, las clases son superaburridas sin nuestras cosas (y las de analbe claro!!!) nuestros comentarios, nuestras risas x cualquier chorrada....

q va a ser de mi cuando quiera aportar algo a la clase y no esteés tu para decirlo por mi en voz alta????? jajajaja!! q grandes momentos eh? yo lo decia en voz baja, tu lo retransmitias en voz alta (a grito pelao) y el profesor/a: muy bien daniel!
y yo: ¬¬" me cago en too!!! jajaja
o en ocasiones era práctico cuando habia que proponer algo a la clase en si jajaj!! q a ti todos te prestaban mucha mas atencion q a mi!

o... a quien le voy a cojer los subrayadores???????????????????????????????? eso es un trauma para mi!!! me voy a tener q bajar al chino a cojer uno!! y todo por tu culpa q me has mal acostumbrado desde 3º de la ESO jajaja

eso si, respira tranquilo q nunca más te volveré a pedir agua :( [aqui donde lo veis, al dani no le gustan los trasvases de su botella a mi garganta y yo he vivido todos estos años en sequia permanente!]

y eso.. q como ves os echo de menos a ti y a mi anabel q habeis estado apegados a mi mucho tiempo :( :( !!! y sabes de sobra que te deseo mucha suerte y a ver q tal en tus barracones de arte!! (q vaya tela la verguenza q da el sitio, doy fe de ello, q el dia de la subasta iba perdiendo los zapatos por ai -.-)

podria enrollarme mas porq ahora mismo me aburro...pero nah un besito y otro para tus papis!!

daniel donat pressa!!! *modo amparo off*

aleee!!! a cascarla!

Anònim ha dit...

Oleeee mi Nelooo que ilusion mas grande verte en la teleee!!v =D

Que te vaya genial!

Un abrazo muy fuerteee!!


tOni_*

Anònim ha dit...

Des de la sala d'ordinadors de l'aula d'informàtica de Tarongers... un cuak molt gran.

Anònim ha dit...

Una aparición espectacular en la séria de Singles!

Te nos ves a mi madre, a Vivente y a mi esperando verte con estudiasmo delante de la tele to flipaos!... hasta que por fin........ NELO!! (con cara de empanao, por cierto, admirando aql chico este de la barra jajaja)menuda imagen diste xD que no... que es broma tontet!

Bueno, eso que para que supieras que me lo tregué enterito y creo que la série promete más que la de negocis, siento decirlo, pero es la verdad, a mi la de negocis me aburria u.u'

Que sepas también que a la gente de mi ciclo les he informado de que tengo un amigo famoso y que sale en Canal 9 los lunes a las 22.15h =D luego dirás que pasamos de ti en estos temas jajaja, bueno también lo he hecho para fardar un poquete que eso nunca viene mal xD


Un besito Grandiiisimooo

PD: recoge yaaa tu carro con los focos de mi cassa lecheeee,, que parezco una mendigaaaaaaaaaa!!

GRACIAS =D

Anònim ha dit...

eyy neeLitoo!!

como bien dice ester..mis padres mi ermana angel & yo..con ansiiaa Q salieRas en La tv,, & eso si cn cara d empanao y tan pesado cmo sempre..((L)con cariño) xD!

xO ablas en casteLLano,, Q raro..y eso?? xD

weno Q espero verTeee prnto & siento muxo Lo q tu ya sabes dL cumpLe..Q todo t vaiia bien cariño!


teqiieroo miL ,, neLito

un besoo,, maRia(L)

Cristina Abellán Pérez ha dit...

Hola Nelo, te vi el lunes en Singles, y me alegré muchísimo!. Se lo comentaba a Ana ayer y también se alegra mucho.
Me gustó verte en tu personaje de la serie, parece divertido, y con una mezcla de inocente y tierno. Me gustó como lo jugabas.
Te mando un abrazo y te deseo todo lo bueno que te llegue.
Cristina

Anònim ha dit...

daniiiiiiiiiiiiiii

soy anabel, ara toi en clase...te vi en la teleee...srñorito!! k mono con la guitarra!! ajaj...muxa suete golfo! tekierooooo

i prou! ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
i prou! ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
La.vida.en.un.segundo ha dit...

eiiis nelooo!!! muajajajaja! jo tb t'he viiistt!! xDD

res ... que he tornat al mon del blog, espere que aquet cop siga per sempre!

cuidat

Anònim ha dit...

neeLoo entRaa en mi fotoLoog,, Q auctualice el diaa 11 & el 13 con fotos d tu xalet(K)

tQQ neeLoo ^^ estaa noxee singeeLs =D

Anònim ha dit...

Me uno a la celebración por tu papel en Singles. La verdad es que pegué un bote en el sofá cuando te ví. Mi mujer se quedó flipada: "¿Qué pasa?"

"¡¡¡Mi ex-alumno!!!, el actor..." -dije yo.

Aprovecho para comentarte a ti y a tus compañeras de clase de informática que finalmente lo conseguí (saqué plaza).

Un abrazo a mis cuatro ex-alumnos.

Nelo ha dit...

José Carlossssss enhorabuena!!. Si veo al resto les informaré. Me ha alegrado mucho leerte. Un abrazoo ex-profesor!.

Anònim ha dit...

Com estàs Dani/Nelo ?
Sóc Sofia i volia també saludar les companyes del curs passat, (que sé que lligen açò).
Espere que estigueu estudiant, treballant, etc. en el que volíeu.
Per l'insti, més de 30 alumnes en batxillerat.És un altre ambient... L'altre dia un alumne va esternudar algunes vegades i algú digué que teníem a Dani-2.
Bo, doneu records a la resta. Ah ! i s'admeten visites !

Nelo ha dit...

Sofiaaaaa!!! xè què bé saber de vosaltres. Porte volent passar-me per allà des de setembre, algun dia tindreu una visita inesperada nena i us dedicaré un esternut. Gràcies profes per recordar-vos de nosaltres!.

Anònim ha dit...

Un mes sin actualizar???

Anònim ha dit...

holaaaa!!!!

jo volia felicitar-te per la serie de singles i pel teu personatge!! es genial!!! soc de barcelona i vaig sintonitzar-me canal 9 nomes per veure a la Cristina Perales a la serie( la segueixo desde fa temps). Peor ara me he enganxat moltisim a la serie!!! m'encantaa!!

enhorabonaaa!!! espero poder disfrutar de vosaltres durant força temps!

1 petooo!!!

Antzoki ha dit...

Sèrie comentada al meu blog ^^

Alba MR ha dit...

Hola!

Només volia dir-te que he vist la vostra sèrie i que m'agrada molt. Crec que ho fas molt bé de Maxi, i quan me vaig enterar que només tenies 18 anys em vaig sorpendre de lo bé que ho feies.

També he fet un blog en el que parle única i exclusivament de la sèrie, ja que crec que seria una llàstima que les males audiències de canal 9 feren que la sèrie no arribara a tot el món.

Este és l'enllaç:

http://singlesenamorat.blogspot.com/

Estic fent entrades sobre cadascun dels actors de la sèrie, així que probablement un dia d'estos parle també de tu.

Fins prompte!