dimecres, 16 d’abril del 2008

Fent la maleta

Falten unes hores...

No, no m’acomiaden. Partisc cap a la capital del territori Sarkozy d’ací a unes hores. El meu servei personalitzat d’alertes informatives em diu que està fent temperatures de 6 a 14º, amb una humitat del 90%, i el cap de setmana diluviarà. La hawaiana i les xancles millores queden a Mislata.

Hui m’han dit: “Daniel, dormiràs en els de tercer d’ESO” i aleshores hem dissenyat el pla “jo deixe als nenes dormint i em pire a l’habitació de les lolis on juntem els llits a l’estil Barna”.

Durant estos dies he treballat molt amb el curt, el teatre i els deures així que tinc (tenim) l’excusa perfecta per desconnectar i... descansar? Podent anar de festa ala disco d’enfront de l’hotel amb la Ingels anem a quedar-nos en el llit? ja! D’això res, anem a menjar-nos la ciuté!!!!!!!!!!!!!.

(...) Rosquilletes, manteta, aigua, condons, mòbil (he de telefonar a Orange per activar el rowing eixe), càmera de fotos, paraigües... i ganes de passar-ho bé!. M’en vaig. Torne en 5, 4, 3...

5 comentaris:

Anònim ha dit...

nenee!! me quieroo irr YAAA

ahora si que no queda nada pa irnos.. jo que nervios, no he cenao casi xD no me entraaa

ya veras que risas con las camas... me lo estoi viendo venir xD
en fin carii que nos vemos en una hora y media mas o menos?

jajaja

besitooss!

Anònim ha dit...

t'esperem amb les mans obertes!cuak!

Anònim ha dit...

weno yo apurando a asta casi el ultimo minuto para fimartee xDD dentre de media ora mas o menos estaremos en el autobus con un sonido estruendo de fondo (los xikillos de la ESO xillando ¬¬) xro weno nosotros con la alegria en el cuerpo y a disfrutar k pa eso sa exo este viaje no?? a parte para ver las expléndidas obras de arte que se encuantran en Francia...¬¬ siii 8-) ajjaja va ser k noo!

Pues nada xiko.. k pena k no te lleves la camara de video =( podriamos acer nuestras paridas de siempre xro weno.. esta vez kamaras de fotos a punta pala!!

CAPTURANDO MOMENTOS.. =)

Bon Voyagee!!!!!!!!!!!!!!!!

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

Que wapo estàs a les fotos del viatge! Cuak!